21.03.2013

Torsdag - Tid (fremtid)


3 kommentarer:

  1. Mу spouse and I stumbled оveг herе by
    a dіfferent pagе аnd thought I shоuld chесk things оut.
    Ι liκe what I seе ѕo now і am follοwing уоu.
    Look forωarԁ to loоking into уour wеb рage
    аgain.

    Alsο viѕіt my wеbpagе; Lodge Lower price (Hotels_Discount) about Twitter

    SvarSlet
  2. Fint billede. hvorfor ligger Amalie ikke bilder ind mere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har valgt at stoppe på bloggen, da jeg ikke længere har tid eller overskud til det. Det er rigtig ærgerligt, da jeg virkelig har nydt at være en del af det her fællesskab, men nogen gange må man desværre se virkeligheden i øjnene. Hvis du/I vil se mere til mig og mine billeder er du/I meget velkomne til at kigge forbi min egen blog;
      http://fyh-afs.blogspot.dk/
      Knus Amalie :-)

      Slet

Vi sætter pris på din kommentar, og svarer på så mange som muligt :-)