02.03.2013

Lørdag - Tid (fortid)


12 kommentarer:

  1. Det er alt for ofte, at du tager billeder op af en væg, og det er vildt kedeligt i længden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha joke ... det er 2. gang eller noget ;)
      - Men det er ok at du er jaloux og ikke kan finde på noget bedre at srkive .. :)

      Slet
    2. Jeg er OVERHOVEDET ikke jaloux.. alle med et godt kamera kan tage et billede op af en hvid væg..... Det er dig, der ikke kan modtage kritik!

      Slet
    3. Jeg har bare fået et forkert syn på anonyme så, der er bare rigtig mange anonyme der bare skriver nederen kommentarer fordi de ikke har andet at lave. Og så gider jeg ikke at tage det til mig, men hvis du ikke er sådan en har jeg fuldt respekt for din kommentar.
      - Tak for din kritik :)

      Slet
  2. Kedeligt!!!

    SvarSlet
  3. Ikke den hvide væg igen!!!

    SvarSlet
  4. Lad dog anonyme have deres mening, og drop denne der flabede attitude?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det giver jeg dig ret i. Jeg tog desværre fejl af den Anonyme ovenover

      Slet
  5. ... og du har 6 billeder taget op af en hvid væg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du fuldstændig ret i. Har også lige kigget det igennem hehe.
      Jeg vil nu holde mig væk fra den hvide væk så :)

      Slet

Vi sætter pris på din kommentar, og svarer på så mange som muligt :-)