30.11.2012

Fredag - Qouigrafi


10 kommentarer:

  1. Fedt billede bare lidt nederen, at det ligner tirsdagsbilledet så meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja desværre ligner det lidt..

      Slet
  2. ingen mening med sangen, også ligner det tirsdagsbilledet - tsk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Læg mærke til hvad der bliver sunget i omkvædet "Lights will guide you home" og jeg havde planlagt billedet før i tirsdags så der var ikke så meget andet at gøre :)

      Slet
    2. nårh ja, det havde jeg ikke lige lagt mærke til.. Beklager! selvom de ligner hinanden er det et flot billede

      Slet
  3. Jeg synes det er meget gennemført! Når der bliver lagt 30 billeder ind på en måned, kan man jo heller ikke unsgå at der er to der minder lidt om hinanden!

    SvarSlet
  4. Fedt billede!

    Hvordan gør du så youtube-linket bliver "fladt"?
    -Emilie
    blog-that-smile.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) jeg har inde i "rediger indlæg" trykket oppe i venstre hjørne hvor der står "HTML". Der kommer en masse tekst frem og to steder så der "Width" og "High" (tror jeg. De står lige ved siden af hinanden) du kan så ændre "High" så den bliver flad jo lavere tal du vælger. Håber det er forståeligt nok ellers så prøv at søg på Google :)

      Slet

Vi sætter pris på din kommentar, og svarer på så mange som muligt :-)