28.10.2012

Søndag - Jeg Elsker



5 kommentarer:

  1. Synes du virkelig selv det der er flot???
    Det er så uinspirende og kedeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg.
      Det her er ikke en inspirations blog! Selvfølgelig er der nogle som synes at nogle billeder er inspirerende, men det er ikke meningen med det her billede. Det skal repræsentere noget jeg elsker; Jeg Elsker følelsen af at holde en koncertbillet i hånden og følelsen af glæde, eller mindet omkring den! Om du synes det er kedeligt er vel din egen mening, men jeg kunne jo sige det samme om dine kommentarer.

      Slet
  2. Så er problemet bare det, at der ER meningen at billederne SKAL være inspirerende.. Det er fint nok at du elsker følelsen, men du kunne have gjort det meget mere interessant at se på! F.eks. det der kaldes redigering? Måske nogle andre omgivelser? Altså du burde næsten kunne tænke dig til det. Alle og enhver kunne jo bare holde et stykke papir op foran en væk også tage et billede. Det kunne ligeså godt være et mobil billede, som er blevet lagt ind på facebook med teksten "Jeg skal til L.O.C. koncert!" og det er jo ligesom ikke det man forventer sig af en fotoblog. Jeg er ked af at sige det, men det er altså MANGE uger i træk, at dine billeder har været uredigeret, kedelige og uinspirerende, hvor imod de andre prøver og gør deres bedste. Det er på tide du strammer dig lidt an, ellers synes jeg du skulle forlade bloggen og give nogle af de andre piger, der brænder for fotografering en chance for at vise deres talent. Beklager hvis det lyder hårdt, men synes efterhånden at det er utroligt træls, at du slet ikke gør noget for billederne... Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme med i bloggen, men har ikke lige haft muligheden... SÅ STRAM DIG AN ELLER FORLAD BLOGGEN!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan glæde dig med at du inden længe får din vilje. Jeg træder tilbage snart.

      Slet

Vi sætter pris på din kommentar, og svarer på så mange som muligt :-)